Trött!

Det sammanfattar min dag idag ganska bra! =P
Skriver på begäran nu-annars hae jag inte ens tagit mig för detta.. hehe.. nöjd Veronica?! =)
Jag jobbade 7.30 till 15.00 och sedan dess har jag varit riktig seeeeeg!! Jag har tom slumrat till en liten stund-tur i oturen var det just innan M kom hem så hann inte sova särskilt länge. Min  kropp känns inställd på söndag-helgen blev alldeles för kort!

Idag firar jag och min älskling 4 år tillsammans, eller rättar sagt-jag firar att M stått ut med mig i hela 4 år..
Det blir utemiddag och det  känns kul, men jag orkar bara inte kliva upp från soffan och släpa mig till duschen riktigt ännu... Men snart... mycket snart...

Kommentarer
Postat av: Ingrid

FYRA ÅR!!! du skämtar vad tiden svischar iväg i racer-fart. Tycker det var nyss som du kvittrade omkring på jobbet som Hemtjänstens "käraste", hehe!

Grattis till er!

2009-03-04 @ 12:34:38
URL: http://lifeofingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0