Tröttast!

Ja idag har jag varit riktigt tröööööttt hela dan!! Hade föreläsning på förmiddagen och sen på em var det socionomens dg men en massa info från både yrkesverksamma och från lite folk från skolan. Man fick tyvärr ingen lunchrast eftersom föreläsningen slutade 11.45 och nästa började 12.00, blev en snabb macka från kafeterian. Men iaf så höll jag allvarligt på att somna 2 gånger... har aldrig haft problem att hålla mig vaken men idag så var det riktigt svårt att inte bara blunda och då somna på någon sekund!

Nu ska jag iväg och handla lite och hämta M på jobbet och sedan ikväll bär det av till lillasyster Iza som fyller 20 år idag! GRATTIS sis!!!

Slänger in några foton på gråkvällen lite snabbt, var riktigt gott men det var riktigt mycket mat så orkade inte allt... hihi å sen mådde jag lite dåligt-fast det var det värt! =P
Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0