Utmanad!

Fyra...

1. TV-program jag brukar se: Unga mödrar, Mia och Klara, Desperate housewifes och Halv åtta hos mig.

2. Saker jag gjorde igår: Städade, stressade, såg schlager och hade trevligt med gäster

3. Saker jag längtar till: Våren, resan till Gnesta om två veckor, examen och till alla bröllop vi ska på i vår!

4. Saker som står på min önskelista: Utlandsresa-Paris ska väl vara fint på våren?!, Doftljus, torkvinda och lite nya kläder!

5. Saker jag tycker om att göra: Pyssla, baka, mysa med Mattias och att umgås med nära och kära!

6. Saker jag avskyr: Morötter som är tillagade på något vis, russin i kakor/bullar, de som tror sig bättre än andra och då det är riktigt stökigt hemma!

7. Saker jag åt i går: Macka från Katarinas med orientalisk rostbiffröra, Godis, Frukt ur bålen och morötter med dipp.

8. Bloggar jag utmanar Mihmetscredo, Linn, Veronica och Ingrid!

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Den ska jag fylla i, gör det under reklamen på Beck hehe... har du sett mina vackra bilder:-D

2009-03-15 @ 21:13:27
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, vad avis jag blir på alla bröllop du ska på i vår! Vill också gå på sånna! ;)

2009-03-15 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0