What?

Jag såg just Gordon visa snorren för en tjej i köket på Tv-hur lågt har han sjunkit egentligen?! Tykcte han var cool... fast det var innan han "sålde ut sig" , nu har han ju typ 5 olika program och "är" olika i alla! Jaja, det är så det är!
Ör så sugen på räkor och allt salt just nu, vill att det ska vara sommar så vi (läs jag) kan börja grilla på vår fina stora uteplats! =) Åhh vad jag längtar tills grillsäsongen!!!

Tvingade Olga ta ett kort på mig idag då vi var färdiga, var så less just innan vi blev klara så jag ville verkligen ge upp, men eftersom vi bara hade lite kvar så stod jag ut och tänk så fort det ändå gick! Såhär glad var jag då iaf, och Olga var lika glad hon! =)



Jaja, nu är det satc på trean och det betyder att sängdagds var för en stund sedan... som vanligt! ;) Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Ja visst var den snygg, jag köpte den svarta... köp du med vettja! Spelar ingen roll för mig om vi har samma.

Men jag tror att dom har såna skor på skopunkten.. så du kan nog hitta likadana

2009-03-17 @ 23:05:33
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha, tror tyvärr inte min kropp klarar 2 dagar i rad, mina ben känns som två klumpar! Men kom när du har tränat så fikar vi!

2009-03-18 @ 00:12:59
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0