Äntligen!!

Har jag tagit mig i kragen och sytt färdig väskorna vi tärnor och även bruden ska ha då Erica gifter sig. Det är ju bara någon vecka kvar så det började liksom bli dags! :D Så i helgen har jag "bott" vid min (eller min och min) symaskin! Och det jag menar med bott är att jag har arbetat vid den i minst 7-8 timmar! Känner mig riktigt nöjd nu med att vara färdig, men det var lite pilligare jag trodde att sy i det där *piiip* materialet! Dessutom fattar jag inte varför jag köpte flera meter för mycket tyg.. Köpte ju allt redan för ett år sedan då det egentligen skulle blivit bröllop men lilla Alva kom emellan!





Ja, här är resultatet-fint va?! Hoppas bruden och andra tärnan Isabell blir nöjda! :) Nu ska jag "bara" sy två sjalar till mig och Isabelle, men ska bara fålla kanterna tror jag så det går nog snabbt!!


Kommentarer
Postat av: Isabelle Kercoff

Wohoooo!! Värsta tjejen! De är ju skitfina ju!! Blir perfa :) Känner som att jag inte göööör nå't... ska jag sticka lite dansartofflor som vi kan ha när vi börjar få ont i tassarna framåt natten, tror du? hehe!! :))

2009-05-11 @ 21:41:05
Postat av: Erica

ååå va fina dom blev. Go gumman, va du är duktig!! tur att jag har så fina tärnor :-)

2009-05-11 @ 22:20:46
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åhhh superfina:-D

2009-05-13 @ 17:18:10
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0