Bildbevis.. ;)

Var ute idag och tog lite kort på landet vi rensat upp och blommorna vi planterade igår. Har dock inga bilder där vi håller på att arbeta för vi tog inga. Men det ska ju sås en massa frön snart i landet och jag får väl ta några bilder då istället! :P







Ja det ser väl bra ut?!? :) Jag är då nöjd iaf, trots att jag verkligen inte har gröna fingrar så hoppas jag att blommorna lever ett tag till iaf, eller vad tror du Linn?!? ;)

Efter skolan idag åkte jag och handlade på maxi och där gjorde jag premiär för favoritglassen, nu var det tillräckligt soligt tyckte jag! så här är den "Glassen -09" :D




Kommentarer
Postat av: Åsa

tjusigt tjusigt! ser så hemtrevligt ut

2009-05-09 @ 17:47:48
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0