Dagarna

rinner iväg nu då jag är ledig! Det är riktigt skönt med ledig tid men inte lika roligt att jag verkar sova bort halva dagarna nu efter tentan, undra varför?! ;) Var nog lite slut efter tentapluggandet, men imorgon blir det att vända tillbaka på dygnet, då måste jag gå upp tidigare, blir så tråkigt att vakna då klockan nästan är tolv!

Jaja, de senaste dagarna har varit fullt upp trots ledigt, fast med inplanerade roliga grejer!
I förrgår (torsdag) solade jag en del och sen var Maria och Per på middag här, vi åt grillat (gott) och bjöd dem på min hemmagjorda glass vilket tydligen uppskattades!! :) Mycket trevligt var det och efteråt blev det Mojito och white russian, gamla vänner alltså! :P !

Igår var Anna här med barnen så jag klippte dem allahopa, var måttligt nervös dock för att klippa Anna eftersom hon ville ha kort och i slutet blev det kort, eller kort kort! ;) Men jag hoppas hon blev nöjd, jag tyckte det blev bra! Hade faktiskt glömt att de skulle komma igår så jag satt ute och solade då jag fick ett sms (som hon skulle skicka för att påminna mig, hehe), där stod att "Nu kommer de"!! :) Mamma och Dennis kom vid fyra, precis då Anna och barnen for och då skulle det återigen grillas, fast Mattias hade just varit och köpt en nya grill (då den förra typ smälte dagen innan, det yttersta lagret började släppa från grillen och stinka skit aka bränd plast).

Ja, kvällen blev iaf bra och nu köpte vi den grillen vi tänkt köpa från början och den var jag riktigt nöjd med faktiskt, mycket enklare att grilla på den då gallret inte måste ligga så nära briketterna.

Ja, ni kan ju gissa vad som hände idag då.. :P Jo det blir att grilla... hahha! Mattias ska ha "speldag" med polarna här hemma så jag ska försöka hålla mig lite undan, men sen ikväll blir det grillning å några öl kanske, låter väl bra?!?

Här kommer lite bilder också:





Kommentarer
Postat av: Erica

Mmm va gott det ser ut! Jag ska hälsa från anna förresten.. att hon blev jätte nöjd :-D Hon sa att du nog var nervös för hur det blev.. men hon var jätte nöjd.. det var hårfärgen bara som skulle fixas nu ;-). Hoppas du har det bra. Här är det mesta bra. En liten tjej som ställer sig hela tiden nu och är på språng. kramar

2009-05-04 @ 21:35:18
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0