Ensamt

Ja det känns riktigt ensamt nu då Mattias är på kurs, men det är ju som tur bara för en kväll! Längtar verkligen inte tillbaka till tiden då han veckopendlade mellan Umeå och Vilhelmina! Tydligen har det blivit något problem med bilen där nere i Hudik dock och den läcker olja så det är bara att hoppas på det bästa - att någon verkstad har tid att fixa den medan M är på kurs eftersom han och två andra som han samåker med är beroende av den för att ta sig hem... Ja, på något sätt måste det ju helt enkelt lösa sig, hoppas bara det inte är så allvarligt!! Har just fått laga den för X antal tusenlappar så jag hade tänkt den skulle hålla sig skadefri nu ett tag ju!

Ikväll har jag varit hundvakt åt mammas små pudlar, hon hade att ordna med roks som ska ha årsmöte på söndag, så hon blev sen och hämtade dem för typ en timme sen.

Men nu är klockan mycket och jag måste hoppa i säng! Hoppas det blir fint väder imorgon sås ka jag plantera och eventuelt så lite också-huvva så husligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0