Glest mellan inlägg

Ja det har blivit det på sistonde, Sitter med en ångestladdad hemtenta denna vecka samtidigt som förberedelserna för bröllopet med stort B förbereds inför. Ska bli så otroligt roligt på lördag att se den veckra bruden och brudgummen såklart! :) Har dock lite att stå i tills dess, bla. att lägga upp klänningen och stryka den som jag naturligtvis har skjutit på tills allra sista sekunden...

Var på Blodomloppet ikväll och fikade med mina arbetskamrater med kunde tyvärr inte medverka pga en skada i foten, är riktigt ruskigt besviken för det är ju detta jag tränat inför och mitt mål var att springa dessa 5 km. Lyssnade dock hellre på läkarn som sa att det skulle ta betydligt längre tid för foten att läka om jag ville ändå hade varit med och endast gått så det blev vila! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska sikta på för mål, måste nästan ha det för att vara motiverad men jag får väl se vad jag ska ta mig till. Gott fika var det iaf och trevligt sällskap, längtar mig bort till jobbet nu såhär i slutet av terminen. Men jag är medveten om att jag kommer att längta tillbaka till skolan innan hösten! ;)

Nepp, nu blir det duschen för imorgon bitti ska jag på intervju här i stan, intervju inför praktiken faktiskt. Helt knäppt att man ska på intervju för det eftersom man ändå inet får betalat, men de kanske vill veta vad det är för kufar som söker praktik hos dem.. hehe!
ja, kul ska det bli iaf så önska mig lycka till!!!
Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Lycka till med intervjun! Ett tips: Säg inget om de där rösterna du hör ibland och nämn helst inte att du har en känsla av att någon iakttar dig... Om du bara tar till dig dessa tips kommer det säkert att gå bra! Jag drar till Oslo ikväll. Lycka till med bröllop och allt det andra ! ;-)

2009-05-20 @ 09:42:18
Postat av: Veronica

Nej, e det sant?! Vad tråkigt att du inte kunde springa!!



Hur gick intervjun? När får du veta?

2009-05-20 @ 12:37:02
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha, fan vad bra, grattis :D

2009-05-21 @ 08:39:29
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0