Hektiska

dagar är det nu inför det stundande bröllopet. Igår sydde jag upp klänningen och strök den-måste alltid vänta till sista sekunden! ;) Idag ska jag hjälpa till att köra alkohol från bolaget och sen ska vi ställa iordning lokalen som vi ska vara i imorgon kväll. Jag har dock några grejer kvar ex köpa strumpbyxor och hårnålar och sen en lite grej som ska tillhöra bröllopspresenten... Men det ordnar jag idag vettni!

Förresten så fick jag plats i UMEÅ!!!!! Såååå skönt!!
Intervjun gick bra och tydligen ville hon kanske mest träffa mig för att se om jag var "normal" eller för hon sa ganska direkt att hon kunde erbjuda mig en plats i stan, men tydligen är det som ett helt paket med introduktionsveckor och studiebesök och andra grejer, tydligen både för vår skull och deras (!) eftersom de ville ju kunna anställa oss sen.... wiie!! Fast visst fattar jag att det inte är säkert man får anställning om man haft praktik i stan men det verkar ju som att det väger in som en tung merit iaf och det känns riktigt bra! :D

Nej, nu ska jag lämna in min hemtenta - ÄNTLIGEN! Och sen bär det av mot bolaget! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0