Låång dag!

Var i skolan hela dagen idag men det var det värt eftersom vi i princip är klara med uppgiften vi hade! :D Underbart!! Skönt att jag kan ta oss i kragen så vi får något gjort, om Olga hade fått bestämma hade vi nog gått hem och blivit tvungen att träffas imorgon också men nu kan jag plugga inför tentan istället, mycket bra! Vi ska dock göra en PP.presentation men det får vi ta efter tentan på onsdag och sen är det seminarium på torsdagen och sen är det faktiskt.... SOMMARLOV!!!

Eller ja, lov och lov, jag ska ju jobba från nästa måndag till sista augusti men jag ska hinna vara ledig  tre veckor iaf så det ska bli såå otroligt härligt!! Är lagomt skoltrött nu efter fyra terminer med en massa vetenskapliga artiklar och rapporter, skönt att det är praktik i höst så jag får uppleva hur det verkligen går till ute i verksamheterna! :) Eftersom jag ska vara i Umeå ska jag även få fara på en del studiebesök som kommunen ordnar och det ska bli spännande!! Må dessa två veckor gå fort nu! :D

Idag var jag och shoppade lite-varför är det så roligt att spendera pengar? Speciellt jobbigt är det ju om man inte har några... hehe! Men jag köpte iaf inget till mig utan det var till en vän som fyller år på fredag och sen en present till Mattias kompis som tar läkarexamen nu den 6:e juni, mycket som händer nu i juni! I slutet på juni gifter sig ju en annan av Mattias vänner och då kommer de som flyttat ut hit igen och hälsar på från hans klass så det ska bli kul!

Glömde förresten säga att Mattias shoppade loss helt igår, han handlade för 1500 men då fick han mycket för pengarna, tre par byxor och sen några pikétröjor, han shoppar dock inte så ofta så hans shopping är nog ändå billigare än min om man slår ut det på ett år.. ;)

Nej, nu är det läggdags! Imorgon kommer E å Y och vi ska ha mysigt!! :)

Gonatt alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha vad är det med karlar och shopping? shopping är ju bättre än antidepp enligt min mening:-P Jag shoppade lite idag jag med.... 2 kjolar i storlek MEDIUM... herreguuuuuuuuuuuud så roligt! Jo jag blev väldigt nöjd hos frissan....:-) Vad roligt att du gillade färgerna:-) Kram på dig

2009-05-30 @ 18:47:58
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Åsa

ja det tycker jag:-) dom är sååå sköna, jag lovar:-D

2009-05-30 @ 19:20:38
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0