Måndag

Oj vad denna helg har gått fort, vart väl bortskämd förra helgen då jag var ledig i helda 4 dagar!! :D Me like!!
Idag blir det skola och två från vår basgrupp ska "skådespela" tillsammans med en lärare, läraren ska spela psykotisk så det ska bli intressant om de kommer kunna nå fram till henne alls eller hur hon väljer att spela. Tur det inte blev jag bara.. hihi! Vi lottade dock faktiskt så det var rättvist!

Solen skiner idag och det är alltid härligt. Denna vecka har vi dock apfullt med skolarbete och vår juridiklärare verkar tro att vi har en vecka som vi kan arbeta på bara hennes uppgift, men s är inte fallet utan vi har 2 dagar till det bara så hoppas det gr vägen ändå! Sen har hemtentan kommit ut nu också och det gör mig lite stressad. Har fått tag i tre av fyra böcker genom UB vilket jag är riktgt nöjd med, men samtidigt får man bara låna kurslitteratur i 14 dagar så snart ska de tillaka igen och jag måste hunnit göra tenatn först ju! Mattias har lovat hjälpa mig lite också då det ju handlar om psykiska funktionshinder och olika diagnoser! :)

Nepp, nu blir det frukost = Kaffe!! :D

Hahah hörde förrresten just på tv att Britney kommer till Sverige och de bästa ståplatserna ska kosta 4500.... hahahah! Tror hon överskattar sin förmåga bara en smula...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Britney överskattad??! Vad säger du?! Gimmie, gimmie, more, gimmie more, gimmie, gimmie... Snygga väskor! Du platsar ju i äntligen hemma!

2009-05-11 @ 15:36:34
Postat av: Ingrid

Hej Anna!

Kan tyvärr inte skriva mer om "polis-grejen" på bloggen. Det upprörde personen det gällde till max så var tvungen ta bort just det inlägget. Personen är dock inte Jens (mitt ex som endel kanske trodde) utan en s.k kompis och hennes pojkvän. Helt overkligt kaotiskt och ledsamt på alla sätt och vis. Tar hundra år om jag ska berätta här, men vi kanske träffas snart...

Kram å ha det gott / Ingrid

2009-05-12 @ 08:39:52
URL: http://lifeofingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0