Plugg

Mycket plugg nu i dagarna, imorgon har vi seminarium som vi hade en monsteruppgift till och vi knappt hunnit med men nu får det gå som det går. Det tragiska i det hela är bara att hon redan "hotat" med restuppgifter om hon inte är nöjd-what?!?  Hon verkar tro att vi hade hela veckan på oss men vi har ju haft annan skola och andra uppgifter också... Jaja, hnnit börja på hemtentan har jag då inte riktigt, har bara valt vilka psykiska sjukdomar jag ska skriva om, men jag har ju hjälp från Mattias så det ska nog gå bra! ;) Nej, nog med skola nu-får bara en massa ångest ju!

Längtar tills jag börjar jobba igen nu i juni, jobbar dock bara två veckor först och sen har jag semester i tre veckor!! :D Det blir lagom uppvärmning för efter semestern jobbar jag 7 veckor till så det blir 9 veckors jobb i sommar - bra för den inte så feta plånboken! ;)

Sitter just nu och ser på schlager och jag börjar på allvar fundera om programledarna är riktigt nyktra, speciellt tjejen verkar mysko (läs packad)... Vet faktiskt inte vilka jag hoppas går vidare från ikväll, vissa låtar var riktigt hemska och rösterna borrade sig in i hjärnan och det var inte vackert! Det är ju klart roligt om Norge går vidare, har lite blandade känslor angående låten dock. Danska låten ger jag inte mycket för tyvärr, tyckte den var lite väl mesig och blahaha...
AJ nu hörde jloveniens låt igen, hon var riktigt dålig på att sjunga och tom Mattias som sitter i rummet bredvid med hörlurar i öronen hörde det.. haha inget bra betyg alltså! :P

Nej, nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch, har storstädat här hemma.

Estland låter lite häftig, iaf refrängen så kanske får hålla på den då?!?

Här kommer en bild på min middag, älskar verkligen sockerärtor och ska så sådana nu då det går att börja "bruka jorden" som det så fint heter på fröpåsarna! ;)

Gonatt alla!


Kommentarer
Postat av: Åsa

mums det såg gott ut det där:-)

2009-05-15 @ 20:38:03
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0