Sprungit

Ja, idag var jag duktig och sprang på morgonen-har ni hört vad mysko!?! Jag är väl inte sådär jättepiggelin på morgonen men idag kändes det helt Ok och sen var det straffet för att jag "sket" i det igår.. ;) Klarade iaf fem minuter längre än förra gången och nu körde jag med pulsklocka också så jag skulle hålla mig på en jämn nivå.

Jaja, nu är dte riktigt bråttom, börjar kvart över tio i skolan och innan dess ska jag duscha! :D Så går det då man tycker om morgon - TV.

Mattias for till Hudik nu på morgonen och hade blivit stående i en timme pga olyckan nedanför Umeå, huvva!! En peronbil hade kört in i en traktor och föraren i bilen hade dött, händer ju sånt hela tiden tycker jag! Ja, så nu är jag ensam till simorgon iaf men har mycket att göra egentligen. Måste ex sy väskorna till bröllopet och sedan ska jag plantera blommorna jag köpte igår.

Ne, nu är det ännu mera brättom! Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja det känns mysigare nu faktiskt, har tänt mitt sista rosljusnu snyft måste på ikea nuuuuuuu, får ju panik annars doftljusberoende haha.

tusan också vad du är duktig som springer så tidigt på möran.... impad måste jag säga

2009-05-05 @ 20:38:52
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Ida

Visst är det konstigt när man får för sig något man inte brukar göra!!? ;) Var också ute o sprang tidigt för nån dag sen. :)

2009-05-13 @ 17:05:31
URL: http://ia-dia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0