Strömavbrott

Ja det blev det ikväll-mitt i Greys!!! Gahhh!! Just idag då bröllopet skulle vara, så typiskt!! MEN efter kanske 15 minuter eller så kom den tillbaka och jag kunde se sista 20 minuterna iaf och tur var väl det då det ju tog en helt ny vändning! :D Måste varit något träd eller så som åkte ner med tanke på att det blåst storm hela dagen här, molnen rör sig rekordsnabbt!

Ja här kommer lite bilder från bröllopet, brudparet var sååå fina så och själv kände jag mig ganska snygg också! ;)














Ojoj så fina de var, tyvärr var det inte många foton på mig som vanligt eftersom det ju är jag som tar kameran.. ;) Men det kommer nog!! :D

Då är det väl bara att börja ladda inför nästa bröllop om ca 1 månad - har ju två kvar innan årets slut.. :P

Kommentarer
Postat av: Åsa

åhhh vad vackra dom var på den stora dagen, vad roligt att se lite bilder:-)

2009-05-30 @ 19:43:21
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0