Trädgårdspyssel

Ja ikväll har jag och Linn krattat, hackat, skyfflat och planterat här i vår trädgård! Fint blev det, fast det är lite kvar att fixa, ex att så i landet som vi nu grävt ut, tror det ska bli morötter och lite vårlök och såklar sockerärtor!! Mmm!! :D

Känner mig helt mör nu efter allt påtande i i "landet" så ska ta en snabb dusch och sen faktiskt krypa i säng i vettig tid idag! :)

Har haft föreläsning om Ångest i skolan idag och det var riktigt intressant, känns som att vi äntligen börjar närma oss fältet lite granna, längtar så mycket till hösten då vi ska ha praktik hela terminen-wiiee! Får info snart om var vi fick platser och jag hoppas på Umeå igen då jag hört vissa rykten... hmm.. jag lämnar det så.

Mattias kom hem för bara någon timme sedan från en ganska jobbig kurs i Hudik, det fixade sig till slut med bilen och nu är han ju äntligen hemma! :)

Nej, gonatt på er alla bloggare (och andra)!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vill ha lite bildbevis på "påtandet", och du när primörerna kommer upp så har jag VÄRLDENS absolut bästa recept på en sås som man ska ha till nykokta sådana (till förrätt) Hojta så kommer det!

Ha det bra

2009-05-06 @ 23:39:33
URL: http://lifeofingrid.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åhhh måste komma upp och se hur ni har gjort i landet:-D Och du måste komma och kika på v-rummet:-D Är helt slut idag, har från kl 8-17 tvättat fönster.... räknade ut att jag har putsat 47 rutor (förbannade 3 glasfönster) och hängt massvit med gardiner.... träningsvärk imorron?

2009-05-07 @ 19:43:58
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0