Underbart!

Vilken underbar helg vi haft!! Solen har lyst och värmt och jag har hunnit så mycket (annat än hemtena dock)!! ;)

Igår var det schlager och Mary ärade oss med ett besök och övernattning, sedan var hon arbetsledare idag då det var vårstädning med bostadsrättsföreningen och satt och hutta från sin solstol på vår uteplats! Hehe! Eller?!? Vi träffades vid 10 i förmiddags alla hus på hela gatan och sen krattade och sopade vi för glatta livet! Och allt detta för en ynka korv och en festis.. hehe, eller så var det obligatorisk närvaro och de som inte var där fick restuppgifter så vi slog till och gick dit! ;)

Efter städningen fick jag lite extra energi och skickade Mattias till Plantagen (med löfte om pannkaka och fruktsallad då han kom tillbaks) för att köpa mer täckbark till häcken och jord och några plantor till "landet". Sedan planterade och sådde jag och Mary tills det blev så fint i landet, skönt att ha det gjort!

Ja, så till schlagern igår då... Jag tyckte inte att Norges låt var en panghit direkt men Ok iaf, trots att det var lite väl inställsamt nummer till the east så att säga! ;) Däremot ääääälskade jag Islands låt och jag vill bara höra den om och om igen! :) Tyckte faktiskt att det fanns en hel del ganska Ok låtar detta år och ex Estlands tyckte jag om. Trist att Malena kom så dåligt men det var väl helt enkelt inte vad som gick hem i år... Nästa år har jag iaf preliminärbokat Norge denna helg då Eurovision är, skulle vara kul om det inte var för dyrt och boende har vi ju redan!

Här kommer helgens bilder:


Mitt absoluta favoritgodis Mmmmm!!!









Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vilka snygga lådor i hyllan! Vad har du i dem? ;) Sen är jag avis på dig som har trädgårdsland. Jag vill också ha!!! KRAM

2009-05-18 @ 17:54:18
URL: http://ia-dia.blogspot.com
Postat av: Åsa

åhh vad fint med dom svarta korgarna i hyllan, en riktig "åsaälskarstyling" haha:-) Jo vi får ta och ses, är sugen på att se landet juh... kanske kan ta en cykeltur upp till er nån dag? Kommer vara upptagen varje vardag kl 15 nu i 5 veckor framåt, så allt innan och efter går bra:-) kram på dig

2009-05-18 @ 20:43:59
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Mary

Glöm ej att vattna de små liven i trädgårdslandet! ;-)

2009-05-19 @ 09:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0