Vilken dag!

Ja denna dag har inte riktigt blivit som jag velat! Började med att jag försov mig rejält, jag kom alltså en kvart försent till skolan där gruppen väntade-pinigt! Hann som ni kanske förstår varken äta frukost, dricka kaffe eller ens borsta tänderna! Ingen bra början på dagen alltså och sen fortsatte det bara, jag kunde inte riktigt fokusera i skolan och vi hade verkligen mycket att göra, men det känns lite halvgjort bara för att jag inte var 100 % med på noterna.

Hann iaf träffa Veronica en stund då jag smet från gruppen (förlåt) och det var kul, hon har ju just kommit hem från utlandet och de verkar ha haft det helt underbart!! :) De har varit på lyxkryssning och jag är ganska så avis!!

Denna vecka är lite kaosartad, har tjockt i skolan och tänkte dessutom hinna börja med hemtentan som egentligen ska in nästa vecka men då vill jag vara ledig så jag kan vara en duktig tärna och finnas där för min brud ju! :D Ska bli så kul med bröllop och sen har de inte sett vår nya lägenhet heller så det ska bli kul!

Nu ikväll har jag sprungit, nu är det ju inte länge kvar till blodomloppet och då SKA jag springa det! Idag klarade jag iaf 40 minuter UTAN att stanna för mina vader kändes faktiskt helt OK! :D Känner mig duktig med faktiskt helt slut i kroppen nu!

Nepp, nu blir det att se klart på Hells kitchen/Schlager och sen blir det sängen, ska bli såå skönt! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack tack =) o tack igen för den urgulliga presenten!

2009-05-13 @ 10:30:30
URL: http://ab0o.bloggspace.se
Postat av: Ida

Kämpa på! =) Jag tränar för Vårruset jag.. =)

2009-05-13 @ 17:02:13
URL: http://ia-dia.blogspot.com
Postat av: Veronica

Haha, ja verkligen! Jag e i skolan hela dagen imorn om du e där o kan luncha?!

2009-05-13 @ 23:05:31
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: veronica

Lunch idag!

2009-05-14 @ 09:55:02
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vad du är duktig som är ute och springer! Heja heja! Jag skulle klara max 5 minuter...om ens det hehe! Kram

2009-05-14 @ 10:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0