Härlig helg!

Har haft en underbar helg i helgen! =D Innan dess har veckan gått fort och varit ganska hektisk. Det har hänt massor av grejer på praktikplatsen och jag har fått ta mycket eget ansvar för arbetsgrupper och även varit ansvarig för en del möten-roligt men lite läskigt är det samtidigt! Jag trivs verkligen på min praktikplats, har haft tur att jag hamnade där jag gjorde och med de människorna! Mina handledare har verkligen tagit hand om mig bra och i fredags hade jag utvecklingssamtal (=halvtidsbedömning) och det gick toppenbra. Jag vet en del grejer som jag måste öva på, att sötta gränser och sånt men annars har jag klarat ansvaret väldigt bra tyckte de.

Igår var jag och Mattias på opera med Erica, det var mysigt och så åt vi en god buffé innan på Norrlandsoperan. Efteråt köpte vi lite lördagsgodis och skjutsade sedan Erica hem till Obbola där vi fick kaffe och träffa lilla prinsessan Alva. En lika förtrollande söt liten unge får man leta efter!

Ida har just Linn och Pelle farit och vi bjöd på potatiskaka och ryggbiff-mums! Sen spelade vi lite spel och nu for de hem så jag kan gå och sova. Behöver mycket sömn nu för tiden och inatt sov jag säkert 11 timmar eller så, skönt att få sova på helgen iaf!

I fredags var Micke och Veronica här på middag med sin Aston-han har verkligen vuxit och han var väldigt skötsam hela kvällen... nästan! ;) Mycket trevligt var det och sen såg vi idol och jag tyckte att rätt person åkte ut!

Nej, nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon, har ett möte som jag är lite nervös över men det kommer nog gå bra, annars har jag ju handledaren med mig! ;)

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Oj, vad du har varit social! Hoppas allt är bra, har lite bråttom, ska på showdance-pass. Vi får Skype-dejta nån dag! Kram

2009-11-18 @ 17:39:34
Postat av: Veronica

Vilken dag som helst nu.. På lördag e det två veckor till omtentan så innan dess måste vi ju få veta! Men jag känner på mig att de kommer imorn ;P

2009-11-18 @ 20:40:56
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0