Lugn söndag!

Idag har vrit en väääldigt lugn och långsam dag och ändå har jag inte hunnit med(orkat) så mycket alls! Mattias är ju borta så det innebär att jag sov tills jag vaknade av mig själv ca 11.30 oops! Redan då har ju halva dagen gått och sen låg jag på soffan en stund tills jag orkade göra frukost. Efter frukosten flyttade jag mig åter till soffan och där blev jag liggande då Ronja Rövardotter började visas-myys! :)

Jag tog mig iaf i kragen någon gång under eftermiddagen och startade en tvätt och tog tom en dusch. :D
Ute har det varit skumt väder så dit vågade jag mig inte! ;) Dimma och nu har snön tyvärr smält bort igen, jag som lovade Erica att jag skulle försöka hålla kvar den tills hon kommer imorgon, men förhoppningvis kommer det mer snö i veckan.

Nu på kvällen har jag slagit in de två första julklapparna och även börjat med årens julkort, fick lite julstämning iaf och mer vill jag ha!



Nu blir det sängen!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ullan

Ronja, hihi. Gick en kurs på universitet med "Birk"....han såg typ likadan ut som vuxen! Mys så mycket du kan, när bäbisen kommer blir det inte så många sovmorgnar ;) En av mina högsta drömmar är just sovmorgon! Haft 3 stycken på 2.5 år....me want more! Kram från oss. Mormor här nu men hon är sjuk :(

2009-11-14 @ 09:10:09
Postat av: Ida

Åh! Jag vill också julkortspyssla! :)

2009-11-19 @ 17:14:41
URL: http://ia-dia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0