Seegt!

Har blivit så trött sen senaste tiden och orkar knappt någor förutom att jobba och äta middag. Har dock fått lite extra energi av att Erica har varit på besök nu nästan en hel vecka! :) Mysigt att jämföra magar också, hennes lille kotte har dock börjat sparka lite hårdare än vårt pyre. Jag kände en spark mitt på min hand då jag höll på magen-det var både läskigt och häftigt!! Jag längtar tills jag börjar känna lite mer av pyret, men tror faktiskt att jag känt av lill*n en eller två gånger, fast det kan lika gärna vara någon typ av ryckningar.. :P

Ska se till att sätta in bilder av mitt numera populära fågelhus, massa små Blåmesar, Talgoxar och en och annan Domherre har hittat till solrosfröna! Jättekul är det och i helgen har jag suttit och kikat på dem och bara tagit det lugnt.

Har gått i säng tidigt nu i veckan och i helgen somnade jag i soffan och sov 12 timmar på lördagen-såå skönt! Nu ska jag faktiskt ta och gå och knyta mig, får spela in resten av Desperata hemmafruar och se imorrn.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erica

Det var så mysigt att få träffa dig vännen! jag fick super mycket energi jag oxå!! å sen blev jag super nöjd med håret, verkligen fint :-) vi måste försöka träffas nu oxå när jag kommer upp. Saknar dig mycket vännen! kramar

2009-11-06 @ 11:22:04
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0