Ultraljud 2!

Nu har vi fått se lilla pyret igen och det var helt magiskt!! Fick fina bilder med oss och hjärtats fyra kamrar som hon inte hittade förra gången såg barnmorskan nu och var nöjd. Könet ville pyret inte visa, det ligger tydligen en envis liten rackare där inne! ;)


Här ser man profilen som pekar uppåt och två små händer som fäktas!



På detta kort syns ryggraden uppåt och det svarta nere vid rumpan är urinblåsan!

Sött litet Pyre va?!? :D Ja jag kanske är lite partisk..
Tjing!



Kommentarer
Postat av: Mary

Ååå, så fiin! Men starkt av Carina att våga vägra visa kön! ;-) Hon retas med er, me like! Ha en skön helg! Kram, kram

2009-11-06 @ 20:39:14
Postat av: Veronica

Haha, jag tycker inte du e ett dugg partiskt, det syns ju tydligt att det är en söt bebis! :D

2009-11-08 @ 00:22:25
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Åsa

Söta pyret<3<3<3

2009-11-10 @ 19:26:30
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Ullan

Ser precis ut som en liten kille tycker jag hehe. Men, jag kan ha fel ;) Kille eller tjej, det är lika fantastiskt vilket man än får. Nu har vi ju kära mormor hos oss men tyvärr har hon blivit jättesjuk, hoppas hon piggnar till såpass att hon fixar att ta flyget hem sen i helgen...Jäkla baciller :(

2009-11-12 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0