Ensamt

Usch! Nu har alla åkt och det känns så tomt! Mattias åkte vid fem mot Hudik och kurs, kommer tillbaka imorgon kväll och svärföräldrarna åkte alldeles nyss mot Småland. Trist känns det!! Tur att vi får lite besök nästa helg också av norrkvinnan Mary! :)

Fattar inte varför de måste åka så tidigt heller men nu är det ju så och jag är pigg och vaken, tror jag ska duscha innan jobbet idag, inte ofta det händer! Alltså jag duschar juh.. ;) Men det blir mest på kvällarna! :P Har då god tid på mig tills bussen går iaf!

Hoppas ni får en härlig dag alla, här är det 2.2 minusgrader och det är bäcksvart!
Gomorron!

Kommentarer
Postat av: Mary

Hello! Hahaha, erkänn att det är sällan du duschar! Nu är det inte länge kvar!!! Jag har sanslöst mycket att göra på jobbet, var där 10 timmar idag och ändå skulle jag behövt vara där nån timme till för att få allt gjort innan jag åker... Ska ta ett snack med chefen, kan inte fortsätta så här. Men, men, det är ett senare problem, nu längtar jag bara hem!! Vi ses snart! Kram

2009-10-13 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0