Fågelhus!

I veckan köpte jag äntligen ett fågelhus som jag letat efter ett tag. Ville ha ett med ett hål under så jag kunde sätta det på en stolpe och det var tydligen inte det lättaste att få tag i, men till slut så fann jag ett på Jula. Har målat det i omgångar två dagar nu och idag skulle det upp, fint det ser ut va?! :D Ja man ser ju inte så mycket men på kortet håller jag på att slå ner pinnen som huset ska sitta på. Jag får ta ett kort då det är ljust i helgen kanske.




Nu blir det sängen och att läsa klart min nya Gravid-tidning jag köpte igår. Imorgon ska jag ta svin-vaccin och sen ska jag få träffa Erica!! :D Längtar!!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har saknat dig så mycket! Allt har varit upp och ner och stress.... men fy så alldelens för lång tid sen jag hörde din röst.... jag längtar redan tills på fredag. Kramar i massor.

Jo just det ja; den där lasagnen ÄR supergod, ska bjuda er på den hade jag tänkt nån kväll. Kram igen:-)

2009-10-28 @ 20:22:00
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0