Ny vecka!

Tiden susar förbi och helt plötsligt är dte en ny vecka igen. Denna vecka tror jag ändå inte att jag kan återgre vars tiden har tagit vägen... Det är ganska långa dagar som gäller på "jobbet" eftersom jag oftast åker buss och det lägger på minst 1½ timme på min arbetsdag, så är hemma runt 17-17.30 på kvällarna och då orkar man inte så mycket annat än att vila fogarna (AJ!) och göra lite middag innan det är dags för sängen.

Jeppe, Mattias gamla klasskompis har varit här i helgen och det har varit skoj. Jag vann pokern över pokerhajarna i fredags och vips så skulle Jeppe åka hem en dag tidigt.. ;) Nej men han ville slippa åka buss hela söndagen vilket jag kan förstå-han skulle ända upp till Kalix. Ha kom redan i torsdags så vi och de hann umgås lite ändå.

Nu i veckan kommer Ikuuut!! :D Myskul ska det bli och då kan vi jämföra magar lite.. hihi, hon är nämligen också gravid fast lite längre gången än jag! På torsdag är det dags för Ultraljud och jag lääängtar verkligen efter att få se den lill*! Lovar att bättra mig med uppdateringen!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0