Söndagsmys!

Ja det kunde väl kallas det istället för fredagsmys, då skulla ju alla se fram emot söndagen istälet och då vore det väl ändå en bättre värld eller?! Söndagar brukar ju annars vara fyllda med ångest och måste inför veckan och så längtar man till nästa helg redan på tisdagen... ;)

Idag har vi gått runt sjön och grillat lite korv till lunch. Mattias föräldrar är här och lillebror och vi har haft en mysig och skön helg. Jag har dock känt av fogarna lite väl mycket så idag då vi skulle gå så långt så tog jag cykeln! :) Snabbast var jag också, förvånande va?!?

Igår åt vi middag på Rex, mycket väl godkänt fick det! Jag åt reninnanlår med potatiskaka och den potatiskakan var inte att leka med, varför mina aldrig blir sådär bra är ju frågan! Innan dess hade vi hunnit med en sväng på stan och sedan på kvällen såg vi fotboll (Jag och körslaget blev tydligen nedröstade hmm) och åt gurka med dipp, en craving just nu! Mmm! Ikväll blir det lugnt och just nu står en mazarinkaka i ugnen som vi ska ha till efterätt. Ska ta och sätta in lite bilder snart, såg att det var ett tag sedan jag gjort det men det var även ett tag sedan jag tog några nya kort tyvärr...

I onsdags hände något stort, vi var hos barnmorskan och lyssnade på bebisens hjärtslag!! :D Lät som en galopperande häst så pigg det verkade den då! Blev dock lite nojjig nu att det skulle vara två styckna där inne då Mattias tydligen glömt bort att hans moster och morbror är tvillingar.. oops! Falsk marknadsföring kallas det! ;) Men det skulle såklart vara lika välkommet, lite chockerande bara att upptäcka det på Ultraljudet då halva graviditeten redan gått. Men jag längtar verkligen dit, vill se på bebben NU ju! :)

Nej, nu ska jag vara lite social, Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mary

Härligt med grillning. Här spöregnar det... Vi har ändå varit ute på en liten promenad, brrr så kallt! Har utbildning här inne i Oslo imorgon, så jag slipper ta det tidiga tåget ut till jobbet imorgon- nice! Sen är det inte många dagar kvar tills jag kommer hem!!!! Ska gå och göra mat nu. Ha en fortsatt mysig söndag. Kram

2009-10-11 @ 17:15:59
Postat av: Linn-Pinn

som jag sa, jag kan gärna ta en om ni får två =)

2009-10-12 @ 00:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0