Trött!

Insåg just att denna rubrik är flitigt använd men det är just precis hur jag känner mig just nu!
Helgen har varit full, full av städning, bakningm rensning och barnpassning. Detta tillsammans med att ryggen värker mycket varje gång jag rört mig, suttit ner eller legat en stund gör att mitt allmäntillstånd kort kan sammanfattas till just; Trött!

Sitter här ensam nu då Mattias är iväg på en föreläsning, jag skulle väl egentligen dammsuga eller diska men har inte orkat mycket sedan jag kom hem. Efter jobbet idag for vi och skulle testa simhallens motionssim. Inte det fräshaste men jag är väl bortskämd med IKSUs fina bassäng kanske... ;) Det var dessutom simträning för stadens alla barn kändes det som och banan man fick simma på var lite väl liten. Men vi hann då iaf med att köra slut på oss, ganska snabbt gick det också-inget bra tecken va?!? :P

Nej, nu SKA jag ta tag i något här hemma, i helgen kommer Mattias föräldrar och lillebror och det ska bli så roligt men tyvärr innebär det också att jag vill ha hemmet fläckfritt... men vi får väl se hur det går med den saken.. ;)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erica

va duktig du är gumman som städar och donar.. och motionerar. Jag har inte simmat på ett tag, orkar inte heller, är så trött. Har fått känningar av foglossning , tror jag.?? jag har aldrig haft det men det gör ont i svanken och höfterna, ner i benent. .. hoppas det går över. Tage sprattlar på där inne, är helt vild :-). Mysigt att känna av buffarna. Har du känt något ännu? det kommer nog snart. Brukar kännas som en sprattlande fisk från början, man vet inte om det är bebis man känner eller inte :-). kramar

2009-10-05 @ 21:45:34
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Erica

Hur jobbar du förresten den veckan jag kommer? är du ledig nån dag? tänkte ifall vi skulle träffas och fika på dagen. MÅngakvällar är ju tyvärr ganska uppbokade.. brukarju bli så .. alla i familjen som vill krama på oss. kramar

2009-10-06 @ 15:55:07
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag är ju ute hos min syster på helgen och yannicks mamma kommer ner till umeå och sover där från tors till söndag.. så det är nog lite uppbokat då tyvärr. Min stora syster har 40 kalas på lördagen oxå. Men jag kan ju komma nån kväll utan alva så kan mamma få ha hand om Alva :-) pluss att vi kan gå och fika nån dag, eller? det blir nog bra ... saknar dig! det du har låter som växtvärk mer.. så har jag oxå. Du kommer känna jätte läskigt som en fisk eller alien i magen :-D som om nån killar dig på insidan, sen känner du små små buffar inifrån. kram kram

2009-10-06 @ 21:07:55
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Erica

Vi kan ta någon kväll andra veckan.. alltså efter helgen? blir det bra. Måndag eller tisdag? annars om det är så att det passar bättre på helgen så kanske jag och min lilla syster kan komma själva, om det är ok att hon följer. För då kan LIss vara barnvakt åt alva. Du får bestämma vännen. Jag håller tummarna för att allt låter bra idag, vilken tid var det? kramar

2009-10-07 @ 08:35:49
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0