Äntligen lördag!

Veckan har gått i en hisnande fart och nu sitter jag här och det är lördag igen. Härligt att tiden går fort nu tycker jag, jag längtar nämligen till jul och allt mys det ska bli då! :) Denna julen firar vi hos svärföräldrarna i Nye vilket innebär att jag kommer att bli bortskämd av min kära svärmor som är en riktig mat-och bakmora!

Jag vill också att tiden ska fortare eftersom det finns ett litet pyre i min mage som jag vill ska växa sig stort och starkt! :) Beräknat runt min födelsedag så det är ett tag kvar och vi ska få lyssna på hjärtslagen om två veckor, längtar som en tok!

Hoppas ni har en skön lördag alla!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beeebis :) Mys :)

Nu har jag verkligen en anledning att stanna i Umeå! ;) Har du funderat ut ur du gör nästa termin?

2009-09-27 @ 16:59:59
Postat av: Veronica

Det var jag som skrev, vet inte varför det inte kom med :P

2009-09-27 @ 17:02:56
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Erica

Hihi.. va kul att det är "ute" nu :-). Jag längtar tills vi får buffa våra magar mot varandra :-D jag söker jobb till y som en tok så att vi ska komma snart. kramar

2009-09-28 @ 12:55:43
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis, grattis, grattis!!! Gud, va roligt!

2009-10-07 @ 20:45:38
URL: http://ia-dia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis, grattis, grattis!!! Gud, va roligt!

2009-10-07 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0