Ny frilla!

Ja idag har jag varit och klippt mig! :) Blev jättenöjd och de låånga flikarna där framme är nu borta och det ser mycket kortare ut men där bak tog hon knappt något alls, det behövdes inte heller så det var bra!

I söndags hämtade jag Mattias på busstationen och sen åkte vi till mamma för att fika. Det bjöds på morotskaka men mamma som inte är överförtjust i att baka hade inte orkat blanda in morötterna i smeten utan lagt dem ovanpå kakan och sen då kakan var gräddad bredde hon på glasyr, ja det var lite annorlunda, men fullt ätbart! ;)
Gjorde sen trattkantarellsoppa som var otroligt utsökt om jag får säga det själv! Mattias höll med så det blir ut att söka fler små trattisar imorgon med mor och Linn, hoppas vi får ihop mycket så jag kan frysa in också! :)

Nej, nu väntar sängen-ja, så tråkig är jag! :P
Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Har man sagt A får man säga B... Du kan ju inte fresta med ny frisyr och sen INTE lägga ut ett bildbevis! Det är samma sak som att hålla fram en chokladbit och sedan inte bjuda- elakt! ;-)

Imorgon kommer mamma och pappa! För att citera Charlotte Perrelli: "Wiieh!!". (Har du läst hennes blogg?! Vansinnigt jobbig.)

2009-09-09 @ 20:17:42
Postat av: Erica

Vill ju se hur du ser ut!!!!! hoppas praktiken går bra vännen. KRamar

2009-09-10 @ 13:14:43
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0