Ojoj

Detta med att börja praktiken tar på krafterna! Igår var ju första riktiga dagen på praktiken och det var mycket jag skulle hinna med att se och en massa information att ta emot. Jag slocknade sen i soffan innan 20.00 och var omöjlig att väcka, jag vet för jag hörde Mattias säga till flera ggr att jag inte skulle sova längre eftersom jag då skulle få svårt att sova i natt sen... Men natten sov jag också, dock oroligt och med mycket konstiga drömmar!! Men jag var väl slut på helt enkelt!

Idag har varit en bra dag, jag trivs med minahandledare på "jobbet" och det känns som att jag kommer bli väl omhändertagen. Någon dötid kommer jag definitivt inte ha, både på gott och ont... :O) mest på gott dock om jag tänker tillbaka på praktikveckorna i Bangkok.

Ikväll har vi tagit det lugnt och kom just in från en promenix. Nu ska jag hänga lite tvätt och sen ska jag i säng! Imorgon börjar jag lite senare än dessa två dagar, har ju varit där sju på morgonen och imorgon får jag sovmorgon till 8. Fast måste ju fara ganska mycket tidigare ändå för att hinna dit med buss, så åker ca 40 minuter innan.. Gäsp!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag förstår att du e trött! Men bra att du trivs! :)Då kommer du få en rolig termin!

2009-09-16 @ 10:58:24
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag känner igen mig i det du beskriver... Det är jobbigt att jobba! Har sovit mycket, men drömt konstigt. En natt vaknade Per av att jag försökte "fånga" hans näsa... Natten till igår vaknade han av att jag pratade och var ledsen och kallsvettig... Blir skönt när man kommer in i det lite mer. Förresten! Kommer till Sverige 15-19 okt, flyger till-från Umeå! Så då måste vi hinna ses!!!

2009-09-16 @ 19:11:23
Postat av: Åsa

Ja prova vännen, det är så gott! Jag gillar det speciellt på hösten/vintern då man känner sig frusen. Kram och hoppas städet gick bra igår.....

2009-09-20 @ 15:38:33
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0