Sovmorgon!

Oj så skönt det är med sovmorgon! :) Jag vaknade tom innan väckarklockan och det är underbart att vakna av sig själv och inte av något oväsen som tvingar upp ögonen! Anledning till att jag har sovmorgon mitt i veckan är för att jag inte kunde följa med en av handledarna till en utbildning hon skulle till idag på fm. Då tog jag ut mina lästimmar istället och ni förstår ju hur mycket jag har läst nu på morgonen-eller?!? :P

Blir lite lagomt less på kommunen ibland iom detta med praktiken. Från studentcentrums håll säger de att vi ska gå på alla utbildningar och dagar vi kan eftersom det är en stor del av jobbet som enhetschef. Men då mina handledare ska fråga om jag kan hänga med så säger de alla att det inte går... Suck! Endast då man inte frågar innan verkar det gå bra för de handledare som inte gör det tar med sig sina praktikanter hela tiden och det retar ju upp mina handledare rätt mycket eftersom de tycker de gör rätt i att fråga och så dyker det ändå upp en massa praktikanter på dessa dagar. Men nu har jag iaf framfört detta till Riitta, min handledare på studentcentrum och hon blev förvånad och skulle ta upp detta med kommunen. Nice! Då kanske det löser sig på något vis iaf.

I eftermiddag ska jag iaf få följa med på OLG, chefernas APT kan man säga, så det ska bli både intressant och skoj!

Nej, nu ska jag ta och äta lite frukost i lugn och ro innan jag börjar jaga litteratur så jag har något att göra dessa lästimmar i fortsättningen.. ;)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erica

å va mysigt med sovmorgon! Det behöver du vännen ;-). Verkar som du trivs rätt bra där iallafall, skönt! Jag längtar hem till Umeå nu rätt mycket, ska bli så skönt att komma upp. kramar

2009-09-24 @ 11:39:45
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0