Bilder

Sysselsätter mig i denna långa väntan med att sätta in lite kort. Korten som jag trodde datorn ätit upp dök upp igen då jag installerade om datorn så några från födelsedagen bjuder jag på också! :)


Först ut får bullbaket vara, Iza var här en kväll och vi (läs jag) bakade svärmor Miriams frukostbullar - gott blev det och har ganska mycket kvar i frysen tills Pyrets ankomst! :)


Sen var familjen på födelsedagsfika några dagar innan den "riktiga" dagen, naivt nog tänkte jag att förlossningen skulle hunnit starta innan jag själv fyllde ett år äldre men vi vet ju alla hur det gick! ;)


Denna bild kom upp då jag installerade om datorn - kan ju få vem som helst att bli livrädd även om jag redan innan visste detta och hade flyttat bort allt till vår bärbara hårddisk... :P


Dessa färgglada gobitar fick jag i födelsedagspresent, visst ser de mumsiga ut?!
Jag fick också en del fina kläder och en helkroppsmassage! :) Riktigt bortskämd kände jag mig!


Detta vackra ägg med sött innehåll fick jag av älsklingen och äggljuset (som fick bli vårt påskpynt i år) kom mamma förbi med på min födelsedag. Kalikå-skallran kom Mary förbi med idag då de hann fika lite innan de åker tillbaka till landet i väst idag, hon hade tänkt att Pyret skulle hunnit komma - men vem hade inte det?! ;)

Ja, som ni märker händer det inte så mycket på bebisfronten och dagarna går långsamt förbi. Den längsta påsk jag har upplevt hittills har det varit och jag tror aldrig jag kommer uppleva en längre!

Nej, nu ska jag nog lägga mig på soffan igen! :)

Kommentarer
Postat av: micksan

Visst har det varit en lååååång påsk. Och då är inte jag ens ännu på 'övertid' som du är. Hoppas din bebis tänker komma snart. Och min med för den delen ;)

2010-04-05 @ 19:04:34
URL: http://micksan.org/lillalyckan
Postat av: Åsa

Fina bilder, bröden ser goda ut:-) Hoppas du mår bra. kram

2010-04-05 @ 20:49:22
URL: http://kardelen.blogg.se/
Postat av: Erica

Kramar till dig go gumman! Hoppas bebis kommer snart.

2010-04-06 @ 10:25:31
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Erica

Glömde ju skriva att jag blir så AVUNDSJUK på dina fina byttor!!! vill ha fler.... fler .. fler.. :-)

2010-04-06 @ 10:26:24
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0