Sagas dop!

Dop för Saga har vi också hunnit med i sommar, det var fint väder och släkten från Småland anlände samma dag men Saga var inte på sitt bästa humör så hon och jag tillbringade mycket tid i ensamma den dagen, men lite hann vi umgås! ;)



Huvudpersonen tillsammans med sin far



Några av alla fina gäster!





Saga med sina faddrar, eller maddrar som mamma skulle säga! ;)



Här fick föräldrarna och prästen (aka mormor) också vara med!



Sen fikade vi, öppnade Sagas fina presenter och åkte hem och hade släktmiddag på kvällen!


Kommentarer
Postat av: Erica

Å vilka fina bilder du har lagt ut! Här i Lövånger håller vi på att frysa ihjäl känns det som.. har inte börjat elda ännu, jo i kaminen, men det räcker ju inte. :-) han som ska hjälpa oss är bortrest.. så vi får väl prova oss fram hur pelletsbrännaren fungerar. Kramar till er alla. Skönt att pluppan är frisk igen!

2010-08-29 @ 23:55:12
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Erica

Vad tråkigt det känns att jag inte orkar komma idag till dig.. men känner verkligen att det nog blir tungt att köra hem sen själv den tiden.. I natt har han väckt mig varje timma.. sen vid halv sju vaknade båda.. suck. Vet inte hur jag ska göra??han är ju inte hungrig på natten heller, tar ej napp...fy och usch. Tur att han är glad iallafall. Ska åka och köpa lite hårtoning.. hämta yannick så han får visa småtrollen på jobbet.. och sen blir det max. Yannick har lovat att ta honom i natt, så jag får sova. Alva var så duktig i natt, somnade själv i sin säng??! har aldrig sovit där förrut, sov till imorse. Många kramar till dig gumman! Fler bilder vill jag se nu :-)

2010-09-07 @ 12:33:09
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0