- 25 grader

Ja det säger väl allt om denna dagen?! Tyvärr hjälper det inte att solen visar sig från sin bästa sida idag, jag kommer nog att hålla mig inomhus så länge jag kan tror jag!

Igår började nya och sista kursen kursen innan Pyret tittar ut och det blev pannkaka på en gång. Blir så otroligt jäkla less på skolan och att det alltid ska strula. Fick kämpa hårt för att få skriva och sen nu då jag igår mejlar min handledare för att bestämma träff så har han tagit semester i fyra veckor.. Hmm! Undrar då hur han ska kunna handleda mig i tre veckor framåt och sedan fortsätta i höst. RIKTIGT LESS!!!!! Blä för den syon jag har också, mejlade henne igår och förväntar mig otroligt snabbt svar idag och att de tar på sig detta misstag men man vet alridg med henne, hon har tydligen strulat med fler som varit gravida. Bläh! 

Men till något roligare så kommer svärfar på besök imorgon. Han skulle tydligen träffa en kund här uppe så flyger upp imorgon och åker hem lika fort dagen efter men en middag ska vi nog kunna klämma in! Det blir skoj för det var ju i jul vi sågs sist och då var ju Pyret lite mindre där inne så magen den har vuxit. :) Tycker så mycket om magen men längtar samtidigt tills den lill* vill komma ut till oss! Igår gick jag in i vecka 36, helt sjuk nära är det nu! Hoppas bara den kommer på eller innan utsatt datum men det vanligaste verkar vara att man som förstföderska går över snarare, men ni kan väl hålla tummarna?! :)

Tvingade M ta kort igår på magen, det är så lätt att glömma så vi har tyvärr inte så många foton på mig med magen, men här kommer en bild iaf!




Kommentarer
Postat av: Erica

VIlken fin mage du har vännen!! tänk att nu är du lika långt gången som när jag åkte in.. sen fick jag tur nog gå en vecka till kan man säga. Lille Tor växer som han ska, men jag nojjar som vanligt..att han är lite gul, att hans bajs är för grönt.. att han kräks lite väl mycket?? ;-) Längtar tills du har din bebis så kan vi ringa varandra och nojja tillsammans :-D. saknar dig gumman! kramar

2010-02-23 @ 15:46:46
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken snygg mage! Förstår att du inte vill bli av med den. ;) Lycka till, ska hålla tummen att du får föda i tid! Kram!

2010-02-24 @ 11:12:41
URL: http://ia-dia.blogspot.com
Postat av: Iza

Kan inte fatta att det bara är en månad kvar nu!! Jag har som börjat gilla din mage, att de är nånting där i som hickar och sparkar.. kommer nog sakna den lite då den inte är där längre men då finns ju bebisen på utsidan av den istället :) Jag längtar så mycket tills jag får hålla och pussa på den. Jonas kommer nog inte våga hålla den men då får jag ha den mera så de gör mig inget! :) puss å kram

2010-02-24 @ 18:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0