År och dar sen..

Ja nu är det skärpning på hög nivå som gäller, jag ska börja bli lite mer aktiv här inne!!!

Sedan jag skrev sist har det hunnit vara ännu en schlagerdelfinal och den var inte mycket mer att hänga i julgran tyvärr! Jag har dessutom pluggat en massa, haft en del seminarium med gruppen och vi har varit duktiga och suttit med uppgifterna och tragglat och diskuterat.. kanske diskuterat lite väääl mycket om man frågar mig.. ;)
Sist men absolut inte minst har jag suttit med hemtentan, speciellt igår och idag eftersom de ska in idag kl 15.00... hehe! Fattar inte varför det alltid blir så att jag skjuter på sådana saker, tänker från början att jag har ju lång tid på mig men sen blir det ändå alltid panik. Och apropå panik så har jag inte riktigt haft klart för mig riktigt vad jag min C-uppsats ska innehålla, den kursen börjar på måndag så det börjar bli dags att bestämma sig snart kanske.

Magen växer som den ska, har hunnit vara på ett tillväxtultraljud och det var mysigt att få se lilla Pyret igen men bilder blev det inga tyvärr. H*n verkar må bara bra där inne och det är en otroligt livlig krabat, helt otroligt vad h*n rör sig då de dagar det är lite mindre aktivitet där inne blir jag nästan lite nojjig-aldrig kan jag då vara nöjd! :P

Här kommer lite bilder från en senaste tiden, bl.a. våra fynd från Ikea! :)


Jag som försöker skotta fram fågelbordet, tog en stund! ;)


Några av fynden från Ikea; förvaring, säng och skötbord - allt ett litet Pyre kan behöva!

Nepp, nu måste jag åka till skolan så jag hinner till inlämningstiden!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Erica

Va fint det ser ut vännen!! gud va mysigt ni kommer få det när h*n kommer :-) kram

2010-02-25 @ 12:58:48
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0