Söndag och Yoga

Har för en timme sedan kommit hem från gravid-yogan och känner mig ganska avslappnad, trött och slut i kroppen! Det är riktigt isande kallt ute och tom bilen har "klagat" genom att den vägrade starta efter en halvtimme i motorvärmaren, elakt! Skulle ner på stan och fika med blivande-mamma-gänget och det tog ett tag men den startade till sist och sen fick den stå i motorvärmare i Nanna då jag väl kom ner på stan.

Sotter just nu och ser på skidskytte och Björn Ferry, han och de andra är duktiga dem! Blir andfådd bara av att kika på de, ju! YES, nu sköt han fullt igen! Bra jobbat!! Senaste tiden har det varit en del OS konstigt nog och det har faktiskt varit ganska mysigt för det kan vi se i sängen på vår lilla datorTv... :)

Gårdagen var ganska lugn och på kvällen kom båda systrarna hit och Veronica tillsammans med Aston och så såg vi schlager, Aston riktade dock all sin uppmärksamhet åt bordet med snacks på-han verkade inte så intresserad av varken Darin eller Timotej som (på något sjukt sätt) gick direkt vidare till finalen.

Pyret hockar flera ggr om dagen nu och på Yogan just på insturktören pratade om att vi skulle slappna av och tänka att vi vilade tillsammans med barnet så började det bli livat där inne... haha det var som att h*n fått myror i kroppen och det bankades och sparkades på magen. Så länge Pyret undviker revbenen är jag glad och jag börjar längta otroligt mycket tills den lilla kommer ut! :) Imorgon går vi in i vecka 36, helt sjukt att det nu nästan bara är en månad kvar - 35 dagar only!  Ja, förhoppningsvis då. Tydligen föds endast 4 procent den dag de är beräknade och jag hoppas på att denna lilla bebis vill komma några dagar tidigare! :D Snälla?!?

Nej, nu blir det fruktsallad och imorgon är det föräldrakurs, just det sådana kurser finns det! ;)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ullan

Här väntar vi spänt på Tessans bäbis, hon är nu 5 dagar "försenad" och jag hade hoppats på idag, 22/2, dels för att det är ett coolt datum och dels för att k fyller 2.5 år just idag! Men vi får nog vänta lite till.. Njut så gott du kan av tiden nu, vila och mys allt du bara hinner :) Stora kramar

2010-02-22 @ 10:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0