Sundsvall!

Ja imorrn bär det av neråt E4:an och Sundsvall. Blir övernattning hos Barkå och sen på lördag blir det stprshopping på Ikea! :D Ska bli så kul att få köpa spjälsäng och andra nödvändiga, roliga och mysiga grejert ill lilla Pyret. Sen måste vi köpa hylla/hyllor till sovrummet då sängborden nu tyvärr åker ut pga platsbrist. Sen det mindre roliga vi ska ha är förvaringsgrejer, måste ju ha polats för alla prylar och kläder så har rensat ut ganska mycket från garderoberna här inne nu. Söndagen kommer att ägnas åt att skruva ihop alltihopa! :) Kul!!! Linn å mamma åker till Sthlm och shoppar i helgen, tror inte Linn är student på riktigt-hon måste ha en hemlig sponsor! Hon ÄR värre än jag Maria-jag lovar! ;)

I skolan har vi nu börjat läsa om kvalitativ metod och idag gicks det igenom Grounded theory, fattar inte riktigt meningen med att dela upp data som ex intervjuer i olika koder och kategorier, men förhoppningsvis förstår jag bättre då kursen är slut... Imorgon har vi föreläsning om Diskurs så det blir ju skoj... eller?! Men sen bär det ju iväg till Sundsvall efter skolan så jag ska inte klaga!

Idag var vi hos Barnmorskan och allt såg bra ut. Är i vecka 32 och Magen växer som den ska och idag för första gången kunde hon känna hur Pyret ligger och nu liggen h*n redan med huvudet neråt så h*n förbereder väl sig... Spännande!

Nej, nu är klockan låångt över min vanliga läggningstid så nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Mary!

Haha, så du är ite värst i familjen vad gäller shopping! ;-) Men du har ju faktiskt blivit mer ekonomiskt medveten de sista åren... Men du kan aldrig få mig att tro att man SPARAR pengar genom att köpa onödiga saker bara för att de är på extrapris, haha! Kram

2010-01-31 @ 16:01:46
Postat av: Åsa

Hojta till om du vill ha hjälp med utrensning glöm inte att jag alltid finns tillgänglig för sånt flin

När ska vi ses? Puss på nosen

2010-02-02 @ 19:07:56
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0