Uppdatering

Ja det kanske var dags för det nu va?! :)

Nu har skolan börjat och den vardagen har börjat vakna till liv igen efter att ha legat i ide nu i snart 7 månader. Arbetet som skulle in lämnade jag i måndags och jag satt hela helgen nästan, men så går det om man (som jag) väntar till sista minuten med att lämna in. Uppgifterna på denna 5-vecnors kurs är dock lite hårdare tycker jag, ett seminarium i veckan och sedan ska vi på sidan av kritiskt granska en doktorsavhandling, alltså en hel bok! Oops! Men det kommer jag säkert lära mig mycket av nu såhär just innan C-uppsatsen. Allt vi gör denna kurs är inför C-uppsatsen som är nästa kurs, den kommer jag att hinna gå några veckor innan det är dags för mig att bege mig till BB.

M åkte till Hudiksvall igår sista gången på denna kurs han har gått och ska vara borta ända till helgen så nu funderar jag lite över hur jag ska ordna mitt mänskliga stöd här hemma och framförallt vem som ska laga all mat... :O
Ja ikväll kommer Iza iaf så får väl utnyttja henne litegranna då... tur hon ääälskar sin storasyster! ;)

Nej nu ska jag ta itu med lite disk, ikväll blir det nog att baka semlor då Iza kommer och sen äta dem såklart! Mums!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erica

Semlor... mmm... alldeles förtidigt ju!!! :-) men jag skulle inte tacka nej till det... näj näj... hehe

Själv ska jag till läkaren imorgon, öka på medicin, eller ändra och planera lite inför framtiden.. oj oj.. hur länge dom vill att jag ska gå denna grav. med detta höga bltr. Han ligger iallafall redo med huvudet ruckbart neråt.. spännande! kramar

2010-01-20 @ 21:34:19
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Mary

Hej! Guuud, va gott med semlor! Vill också ha... Emma har varit här i helgen, med sin stora mage!:-) Inte länge kvar för henne, men hon har bara gått upp 5 kg, helt sjukt! Jag är inne i en intensiv jobbperiod, extrem belastning just nu... Längtar till mars, då ska allt skrivande vara klart! Ska gå och sova nu, ha det bra! Kram

2010-01-24 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0