5 dagar kvar...

Ja det låter ju helt knasigt men nu är det verkligen SNART dags!! Har väntat och längtat så det känns som att tålamodet nu strax är slut, vill att det ska hända något och att Pyret frivilligt ska titta ut till oss som längtar så otroligt!! Men inga känningar så långt ögat når och dessutom vet jag ju inte ens hur det ska kännas.. ;)

Helgen har varit bra men for förbi alldeles för snabbt som vanligt. I fredags kväll bakade jag brödbullar och Iza var här och vi såg så ska det låta, Cookies N Beans var ju med så det gick bra att se på, det andra laget fäller jag inga kommentarer kring! ;) Men har faktiskt inte sett så ska det låta på vääldigt länge märker jag, innan (på den goda Harrysson-tiden) blev det ju ibland så att artisterna ville "showa" och sjöng ofta en hel låt iaf i prgrammet från sin egna skiva men denna gång måste ju varit extremt (eller så har programmet sjunkit). Speciellt det andra laget sjöng nästan uteslutande egna sånger och de sjöng även hela låtar då det bara var ett ord de var ute efter. Sen avslutningssången kändes misstänkt likt deras verk-alltså att de valde en av sina egna sånger som "segersång". Trist!

Ja resten av helgen var det mest renovering för Mattias del, vi (läs han) kaklade färdigt i köket och sen på söndagen fogade vi (läs vi) ;). På söndagen var jag också iväg på mamma/gravid-fika på stan och sen på kvällen var det dags för sista Yoga-tillfället så jag hade fullt upp! :) Ismaskinen har förresten använts flitigt om någon nu funderade över det! ;)

Provsvaren från undersökningarna i torsdags kommer imorgon förhoppningsvis och då får vi reda på vad de tänker göra om det nu visar sig vara Hepatos. Men just nu verkar det som att de kommer att ha täta kontroller och inte sätta igång mig, vi får väl se men jag håller ändå tummarna för de senaste alternativet! ;)

Tänkte sätta in lite bilder på bullbaket men eftersom BB-väskan nu är packat och kameran är nedpackad så får jag sätta in dem i efterhand!

Å snart snart har vi vårt lilla Pyre här! Underbart!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Å va mysigt vännen! Kommer gå så bra. Jag hoppas att du kommer igång själv, det kan vara mer smärtsamt att bli igångsatt. Men jag förstår vad du menar, jag önskade ju det oxå, för jag ville att han skulle komma ut :-). Duktiga ni är i köket, längtar tills vi får se det! kramar

2010-03-23 @ 14:17:40
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: iza

Jag längtar så mycket tills jag får gosa med lillen och se hur h*n serut :) å jag önskar att lillen va ute tills jag kommer förbi sen ikväll men jag får väll nöja mig med dig och Mattias :P kanske där finns en fruktsallad tills jag kommer vid 21.50?!

2010-03-24 @ 21:13:15
Postat av: Erica

Jag förstår dig om du vill igångsatt oxå.. för det är rätt skönt att veta NÄR han kommer, så kände jag oxå. Denna väntan är skit jobbig. Men snart är det dags!!! Snart får ni gosa med eran alldeles egna bebis gumman. underbart, som ni har längtat!! kramar

2010-03-25 @ 09:56:40
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0