BF +1

Ja idag går jag in på övertid och ville väl mest ge ifrån mig lite livstecken så ni inte blev oroliga! ;) Har inga känningar av att något skulle vara på G med Pyret och idag verkar h*n leva rullan igen i magen, mysigt och skönt att veta att h*n mår bra där inne. Ska till barnmorskan på torsdag om inget hänt innan dess, men visst håller ni tummarna att jag ska slippa?!?

Familjen var här på tidigt födelsedagsfika igår, orkar inte ha något kalas så det blidde bara familjen men det var roligt och dagen flög iväg himla fort. Fick fina presenter som jag verkligen uppskattar, ska ta kort sedan och sätta in så ni får se gobitarna! Har just ringt och kollat om de hade klipptider någonstans och fick till min stora lycka tag på en om en timme så nu blir det gjort innan Pyret kommer också - skönt!

Nej, får återkomma senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0