Dagarna släpar sig fram...

Vill ju att tiden ska gå fortare nu då det är så nära! Mindre än tre veckor kvar och jag längtar såå mycket tills lilla Pyret vill komma ut till oss! Nu borde h*n ju vara färdigbakad så vilken dag som helst är jag redo! :-)

Igår var jag en snabbis till Lse, eller ja snarare Hedlunda och hos familjen Bergström! Hann träffa Maria medans hon var hemma en sväng från landet i väst. Mysigt var det att träffa Mary och the family och lilla Emilia var hemma och hon är ju så söt och så himla smart. Fick teckningar med mig som jag skulle sätta upp på kylskåpet tyckte hon! :) Fyra år har hon hunnit bli, förstår inte alls vars tiden tar vägen, känns som igår då jag satt och höll henne som liten liten bebis. Och snart kommer mitt eget lilla Pyre ut, så spännande det ska bli!

Jaja, renoveringen här hemma går framåt och här är lite bilder som jag lovat!



Så här såg köket ut innan renoveringen. Ja, "köksön" skulle väl egentligen också varit med men den hann vi ta bort innan!



Projektet går framåt! Pust och stånk!



Nu har de nya luckorna kommit och de är ditsatta på underskåpen, de ser nästan vita ut på kortet men i verkligheten ser de ut som såpad björk, Ikea hade ändrat nyansen på björken så därför blev det att byta alla! Resten ska sättas dit ikväll hoppas jag. Kyl/frysen levererades i förmiddags så nu står den där i sin stora kartong, ska bli kul att få koppla in den, ismaskin och allt! :D



Här ser man kanske nyansskillnaden bättre?! En svart bänkskiva blir det i hörnet då övriga köket blir ganska ljust, men den får vi vänta några veckor på tyvärr så det blir inte riktigt färdigt än...

Nej, nu blir det nog lite lunch!

Kommentarer
Postat av: Erica

å va fint ni får!! lagomt till pyret ska komma :-) kramar

2010-03-10 @ 16:50:44
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Mary

Så fint det blir! Kom bara ihåg att sätta upp teckningarna på kylskåpet, nu... ;-) Penny fick en tjej! Kram

2010-03-10 @ 19:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0