Lördag!

Ja och en ganska produktiv sådan har det varit hittills. Medan M var iväg på äventyr i förmiddags (Clas Ohlssons) så hann jag sätta ihop vår vagn, åhh vad fin och gul (!) den är, lyser som vårsolen där den nu står i hallen. Efter detta fortsatten dagen med besök (och lååång kö) till återvinningscentralen för att slänga mängder med kartonger och frigolit och sen har jag hunnit flytta över alla kyl/frysvaror till den nya kyl/frysen och Mattias har sågat, borrat och haft sig så ganska effektiva har vi varit idag iaf.

Nu ser vi schlager samtidigt som älsklingen gör iordning lite lördagsmys, härligt med lördagar ibland!! :)
From måndag är jag dessutom helt befriad från mina skolplikter och jag går på föräldraledigt, lite mysko känns det ju utan ett barn men det dröjer förhoppningsvis inte s länge till innan Pyret tittar ut! :)

Bilder:



Köket, inte långt från färdigt! :)



Och så den gula vagnen! När Pyret blir äldre och vill sitta blir vagnen lila! :)

Nej, nu ska jag se klart schlagern och se vem som vinner. Bara det inte blir Saade eller Timotej...

Kommentarer
Postat av: iza

Va fin vagnen är!! längtar tills lille bebisen ligger i den och vi kan köra runt den genom staden :)

Jag längtar även tills bänkskivan har kommit och min diskho är här så jag får klart mitt kök också!

puss å kram

2010-03-13 @ 23:12:03
Postat av: Erica

Vilken fin vagn ni har köpt till pyret!!! TÄnk när vi får styra våra små tillsammans.. vill vill!!! längtar och hoppas!. Hoppas pyret kommer snart. Kramar

2010-03-14 @ 11:39:55
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: micksan (sunshined på FL)

Färgglad vagn :) Blir nog alldeles tjusigt i våren och sommarens solsken. Även kul med lite annorlunda färg på vagnen, inte allt för många som kör omkring med gult. Ser vi en gul vagn på stan så är det säkert ni ;)

2010-03-14 @ 14:44:14
URL: http://micksan.org/lillalyckan
Postat av: Ullan

Oj, vad fin vagnen är! Och är det en Oi Oi skötväska jag ser också? Tänk, jag har nästan en likadan, samma tyg men bara lite annan modell, och jag älskar den :)

2010-03-14 @ 19:00:44
Postat av: lina

halloj!

vad fint det blir i köket! :) och vagnen var ju superläcker. ;) hoppas helgen varit bra, nu är det inte länge kvar till ert pyre kommer! :)

ha en fin vecka!

2010-03-15 @ 09:48:02
URL: http://i-fokus.se/blogg
Postat av: Åsa

Oj så fint det blir:-) Och vagnen är ett riktigt vrålåk, så fin gulfärg:-)

2010-03-15 @ 15:04:27
URL: http://kardelen.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag såg ju inte skötväskan.. vad är det för värsting?? hihi.. jag som varit och köpt en brio skötväska.. till min emmaljunga vagn :-) kramar i massor!

2010-03-16 @ 10:57:33
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0