Ny frilla och magen v41

Ja idag gick jag ju in i vecka 41, det kom ingen bebis igår tyvärr och nu är det väl dag för dag vi får leva. M har inte bokat så många patienter i veckan då vi ju planerat att han skulle vara ledig nu, men lyckligtvis (;-)) så verkar det alltid finnas massa jobb liggandes inom psykiatrin! ;-) Så nu fick Pyret gärna vänta tills efter imorgon tydligen.. Fast det håller ju inte jag med om och jag tror att Mattias också är övervänt nu. Köpte iaf det allra sista inför Pyrets ankomst idag och det blev två amningstoppar, jättefina var de och sen var jag och klippte mig så det känns himla skönt att ha hunnit med det innan vi blir tre i familjen.

Såhär såg magen ut ikväll:



Ber om ursäkt för minen men orkade inte ta om kortet då jag äntligen fick in det i datorn, den strular och raderar en del av mina kort... suck!

Jaja gonatt nu mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Erica

Go´gumman! Vilken fin mage du har vännen. Hoppas att pyret snart kommer. Har ni slagit vad om vad det blir än? ;-) jag tror att det blir en pojke!... eller.. mja.. vet inte ;-). Kramar!

2010-03-30 @ 12:38:15
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Mary

Herregud! Man kan ju tro att du är gravid!



Snygg frilla!

2010-03-30 @ 19:17:48
Postat av: Åsa

Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge... eller hur var det nu igen?

Förstår att ni är övervänt, men snart är ni tre i familjen och livet kommer få en helt ny mening:-) Försök att njuta av denna sista tid som två i familjen:-) Jättesnyggt blev det med håret:-) Bra med lute kortare hår då du strax kommer ha en liten en som drar, av egen erfarenhet så vet jag att det gör ONT när dom små får ett ordentligt tag om håret när man har det utsläppt (vilket jag oftast har).

Du är söt som socker min fina vän:-) Och om när jag har skrivit klart detta inlägg så är det DIN FÖDELSEDAG! Massor med födelsedagskramar till dig! Hoppas du får en underbar dag om några timmar då du vaknar.

2010-03-31 @ 00:01:11
URL: http://kardelen.blogg.se/
Postat av: lina

snart har ni er bebis! håll ut! ;)

2010-04-05 @ 10:51:00
URL: http://i-fokus.se/blogg
Postat av: Anna Adbo

Vilken fin bild! Och magen var verkligen så perfekt rund.



Jag har skaffat ny blogg föressten, ifall ni får tid över framöver när bubblan spruckit och datorn lockar lite ;) Hihi.

2010-04-14 @ 22:05:29
URL: http://nogg.se/AnnaAdbo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0