Uppsvällda fingrar och soffläge

Ja det beskriver väl mig ganska bra just nu. Började igår känna att fingrarna kliade mycket och sedan kom den där obehagliga känslan av att händerna bara svällde upp! Bläh! Det blev lite bättre sedan mot kvällen men idag spänner det för fullt i de små prinskorvarna! Undrar om det är tecken på att allt är på G?!? :D Nejdå, jag ska inte hoppas för mycket, det är antagligen minst tre veckor kvar.... Jobbigt att intala sig det bara då jag känner mig väldigt redo att träffa vårt lilla Pyre!

Annars ligger eller sitter jag mest i soffan och väntar på att dagarna ska gå. Orkar inte så mycket nu för tiden då allting känns så tungt. Kroppen känns tung och klumpig och jag kan inte böja mig ner eller ens smidigt ta mig ur bilen längre. Dessutom ser det ju fortfarande lite rörigt ut här hemma iom all renovering. Kyl/frysen är inte ännu inkopplad så vår gamla kyl som står bredvid tvn är tyvärr den enda fungerande! Försöker ta mig ut en gång om dagen iaf och igår var jag och handlade, undrar vad det blir idag... Kanske en tur till brevlådan?! ;)

Nej, nu måste jag äta något. Det är lagomt då jag varit vaken i två timmar nu, annars blir det för nära inpå sömnen och då mår jag bara illa.

Foto på de nya och färdigt uppsatta köksluckorna kommer inom kort-jag lovar!
Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Erica

Visst är det jobbigt med svällda händer.. jag hade oxå det. Det blev som en befrielse när han var ute och det gick bort. Det kan tyvärr vara så i några veckor.. hoppas att du får snart ändå. Här har vi pysslat i alvas rum, Tor börjar bli mer vaken nu så han vill INTE ligga själv i babysittern.. han skriker för fulla muggar då.. så det blir intressant att se hur det går när Y börjar jobba.. två vildingar.. ;-) kramar

2010-03-13 @ 11:40:08
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0