V 38+1 (39)


Ja såhär såg jag och magen ut just ikväll. Tycker själv inte det ser ut som att den är sprickfärdig men det känns verkligen så just nu! Har druckit en kopp te och nu bär det strax av till sängen. Dagen har bestått av BH-letande med Iza, tror det var sista gången på stan innan Pyret tittar ut, jobbigt att gå, stå, prova kläder, frysa och dessutom att vara ständigt kissnödig! Haha så nu håller jag mig inne tror jag. Men jag hittade iaf en bra amningsbh på Twilfit och speciellt dyr var den inte heller så det känns bra! Nu ska jag bara köpa mig någon amningstopp, men det behöver jag ju inte stan til - tacka vet jag Strömpilen! :D

På torsdag blir det sista besöket hos min barnmorska innan övertid och på fredag ska jag träffa en lärare som gjort lite forskning som jag behöver ta del av till min uppsats men annars väntar jag nu mest bara på den stora dagen D! Jo förresten, imorgon kommer ju "händige män" hit och fixar lite med lysrör och ett par kontakter och så ska jag be dem kolla om de kan koppla in ismaskinen till frysen - vore ju gött att ha! :) Efter att de fixat med lysröret kan vi även kakla helt klart och då återstår bara att vänta på den där bänkskivan så är det fixat sen! Längtar!!

Tack för alla kommentarer angående vagn och kök, är riktigt nöjd med båda själv! :)

Kram och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Fiiiina magen!! :-D TÄnk att det snart är dax!! Här är jag så trött så jag faller baklänges.. lille Tor har bestämt att man kan vara vaken på natten, hur glad som helst, men inte jag kan jag säga ;-). Nu sover han som stock. Längtar tills vi ses! Ja, vi håller alla tummar och tår vi kan för jobbet! Kramar

2010-03-17 @ 09:03:33
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Åsa

Håller med dig, du ser inte sprickfärdig ut, men förstår att du känner dig så haha! Jag hoppas jag kommer få en lika fin mage som du har sötis, den är så fin! Ja det är ju du med vare sig du har bebis i mage eller inte. Jag sitter med kalligrafi och försöker pyssla ihop ett födelsedagsbrev till mormor, oj vad länge sen jag kalligrafiade mig. Puss och kram

2010-03-17 @ 12:40:52
URL: http://kardelen.blogg.se/
Postat av: Erica

Vad kostade bh som du köpte? jag har problem med att hitta en bra som inte är stålbygel på.. och som mina tissar ryms i.. dom är Stooooooooora :-) skämtar icket! Köpte en på åhlens.. största dom hade.. den är lite förliten. kramar

2010-03-17 @ 12:50:33
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, vi har det jättebra :) Usch, jag tycker det räcker med vinter nu, inge mer snö tack!! Skönt att ni hinner bli nästan färdiga med köket iaf innan Pyret kommer, bara bänkskivan kvar sen då förhoppningsvis :) Det e nära nu, mysigt!!

2010-03-17 @ 15:30:30
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Erica

Hur länkar man till en annans blogg?? :-)

2010-03-18 @ 15:37:21
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0