Frånvaro

Ja nu har det varit tyst i bloggen ett tag och det beror mest på att Saga varit sjuk. Vi blev inlagda förra helgen och fick komma hem i slutet av veckan med dunderkur antibiotika och samma undran och funderingar som sist, de hittade ingen förklaring denna gång heller till den kraftiga infektionen som förra gången slutade i en blodförgiftning och denna gång vet jag faktiskt inte vad "diagnosen" blev i journalen.
Vi blir iaf utredda nu så det känns tryggt!


Annars då? Jo ångesten sitter hårt i kroppen och jag vet precis varför, nu har ännu en vecka gått förbi utan att uppsatsen utvecklats något. Ja just denna vecka är det väl inte frågan om varför, Saga går ju först såklart, men nu gäller det att ligga i så jag hinner bli klar med den innan denna termin är slut. Jag har en bra handledare och jag får ju göra uppsatsen på ett bra ställe också så det går liksom inte att skylla på någon annan tyvärr...

Nej, skärp mig nu!! :-D

Avslutar med en bild på det sötaste som finns...




Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Erica

Sötnosen!!!! Förstår om du känner ångest inför uppsatsen, men du kommer att fixa det gumman, har bara varit lite mycket för er på sistone. Jag längtar tills vi ses i veckan, ska bli så kul! Du ska se att snart så lossnar det och uppsatsen skriver sig själv. Kramar i massor!

2010-11-15 @ 08:15:20
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Marie

Anna, fina du, som ni kämpar med lilla Sagas "oförklarliga" infektioner och sjukdomsepisoder. Ni är tappra! Och lilla Saga, så söt hon är!



Uppsatsen kommer du att ro i hamn. En dag i taget, ett avsnitt i taget! Jag finns här om du vill och behöver! <3

2010-11-15 @ 14:16:58
URL: http://mariedarte.blogspot.com
Postat av: Erica

Längtar så mycket tills du kommer!!!!! kramar :-)

2010-11-16 @ 09:32:25
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Mary

Hej!

Vad söt och STOR hon är! Nu är det inte länge tills vi ses! Elmer väger nu 5745 g... Han har gått upp 700 g på 11 dagar. På motsvarigheten till BVC tycker de att han går upp lite väl fort, men jag helammar ju så de sa att det inte är några problem så länge han inte får tillägg. Någon gång måste han ju ge sig! Imorgon ska jag hälsa på mitt jobb, spännande att åka tåg med lillen. Måste ju träna på att resa innan vi åker hem! Vi ses på onsdag. Kram

2010-11-16 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0