Lördag kväll

Och Iza är här och vi kokar knäck! :-D Som jag har längtat efter denna tid då man får mysa, pyssla och baka hur mycket man vill (bara man inte pyntar innan första advent enligt Mattias). Det skulle bara finnas lite mer tid, tid till att göra allt jag skulle vilja hinna innan julen är här. Snart är det december och inte en enda julklapp är inhandlad, eller jo förresten till vår dotter har jag faktiskt redan köpt ett par stycken. Så mysigt det ska bli att få fira jul med vår dotter, en allra första jul!!

I torsdag åkte jag och Saga till Lövånger och våra vänner familjen Kercoff medan sambon var på kurs i huvudstaden.
Saga verkligen älskar andra barn och jag tror att Alva kommer bli en stor idol, så fort Alva kom i närheten så började Saga nästan skaka av upphetsning, hon visste inte vad hon skulle göra av sig så uppspelt blev hon. Tog lite bilder också:









Fina bilder på fina barn!

Avslutar med en på min favorit! <3


Kommentarer
Postat av: Erica

Va härligt med godispyssel och att bara mysa och drömma om julen. Här är det oxå strängt förbjudet att pynta innan första advent!!!!! Jag försökte lura honom att det kanske var idag ändå.. för många av mina vänner på FB kokade kola, drack glögg och bakade pepparkakor.. men han gick ju såklart inte på det ;-). Vilka fina bilder du har tagit vännen! Det var super kul att ha dig här, längtar tills nästa gång redan. Vi har inte köpt några julklappar ännu.. vet ej var jag ska börja känns det som. Många kramar!

2010-11-21 @ 19:51:25
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: erika

Hej gumman! Hur går det för er? nyfiken... uppsats? Är saga frisk ännu`? Här är barnen jätte snoriga och hostiga.. usch och fy. Tor sover dåligt. Imorgon kommer min mamma hit och hälsar på över helgen, vi ska shoppa julklappar :-) kramar

2010-12-02 @ 09:12:19
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Veronica

Visst är hon?! :) Sötnosen! Men hon var ännu mer lik mig när hon var yngre.. nu blir hon mer och mer lik Leyla.

2010-12-05 @ 23:50:11
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0