Saga och hösten

Det är kallt och riktigt höstigt ute och jag påminns ofta om hur det var förra hösten, då världens finaste lilla varelse låg och växte i min mage. Jag kan sakna magen ibland och all förväntan inför vad som skulle komma. Men nu är hon ju här, det finaste jag vet, vår lilla Saga! Tänk att det finns så mycket kärlek i oss som bara väntar på att få ges till någon. Kärleken är verkligen det största av allt!!

Härom veckan var moster Iza här och vi försökte ta lite fina foton på prinsessan, tänkte redigera dem lite i photoshop tills jag kom på att jag fattar noll av det programmet.. hehe! Så de får vara som de är, förstår inte hur hon kunde bli så perfekt vår lilla tjej!?! :-)








Sötnos!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hon är ju helt gudomlig er lilla prinsessa! TÄnk att vi äntligen fick våra underverk :-) som vi har längtat under alla dessa åren och nu är dom här!!! jag kan komma på mig ibland att bara sitta och titta på Alva när hon ligger och sover och känner hur tårarna kommer.. Tor han är ju oxå ett under.. att vi faktiskt fick chansen att få ännu ett barn, fast vi trodde att vi inte skulle få några barn alls. Är så tacksam och kärleken är så stor och kraftig så den inte ens går att beskriva i ord... Det är så svårt att föreställa sig innan hur det skulle kännas.. att det kunde rymmas så mycket mer kärlek i kroppen.. jag som trodde att jag bara hade så att det räckte till Yannick ;-) och sen bara till Alva.. och nu har jag ännu mer!!!! :-) saknar dig! kramar

2010-11-02 @ 23:17:31
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Satu & Ögonstenarna

Hej! Kikar in här, då jag skrev att min "internet" vän Erica skrev om dej på sin blogg! Jätte fint skrivet och jag håller fullständigt med! :)



Vilka fina bilder!



Ha en bra dag! /Satu

2010-11-03 @ 16:07:07
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men gullegumman så fin du är<3 Med finaste småfjunen på huvudet, man blir ju alldelens varm i hjärtat:-)

Längtar så mycket till torsdag då jag får träffa sötnosen<3 Stor kram till er

2010-11-04 @ 11:17:55
URL: http://kardelen.blogg.se/
Postat av: mormor

jättefina bilder <3

2010-11-04 @ 13:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0