Marknad

Ja förra helgen var det markand i Lse och vi hade inte mycket planerat så vi tog och åkte dit! Det mesta som inhandlades var ätbart men jag hittade även ett billigt lovika-garn som jag ska sticka tofflor av, fast det kanske får vänta tills efter C-uppsatsen som allt annat! ;) Tittade förbi kära Marys familj också och blev bjudna på fika och fick mysa lite med hennes brorson Benjamin som är 3 månader men ändå nästan lika stor som Saga! :D Det var en mysig helg och så vackert att köra i inlandet nu på hösten med alla färger.




Kommentarer
Postat av: Erica

Mysigt ni har det vännen! Önskar vi kunde ses lite oftare.. blir ju aldrig av fast jag bor så nära.. det har känts lite tungt med Alva och hennes vilda humör.. men det blir bättre. Klart vi ska ses nu! Vilken underbart fin vagn du har.. lila.. min favvo färg!!! Alva är piggare.. Tor vaknar fortfarande på nätterna några gånger, gör mig galen ibland ;-). Men jag ammar på.. har inte hjärta att sluta.. och så är det ju så enkelt när vi är någonstans på dagen och för att få honom att somna. Saknar dig gumman! massor av kramar

2010-10-12 @ 23:54:00
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Mary

Men, vilken fin vagn! Kommer att matcha Sven-Atles röda kärra! Fick lite hemlängtan när jag såg marknaden... :-( Dagarna går så himla långsamt... Men max två veckor kvar i alla fall. Hoppas ni har det bra! Kram

2010-10-13 @ 19:12:07
Postat av: Erica

Men vill ju se lite mer bilder och höra om erat liv... länge sen du skrev nu. Kramar :-)

2010-10-20 @ 09:42:15
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Limpan

vilka fina systrar jag har!

2010-10-28 @ 07:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0