På besök i Nye

Nu befinner vi oss nere hos svärföräldrarna/farföräldrarna och ska tillbringa helgen här, det ska bli mysigt och skönt för jag har planerat få lite sovande gjort! ;) När vi kommer hem är det Fullt ös - medvetslös som gäller angående C-uppsatsen, då finns det ingen återvändo eller skjuta-upp-ångest mer för då måste jag helt enkelt sätta igång! :) Känns både läskigt och härligt på samma gång, vill ju ha den gjord men detta är det på utbildningen som jag oroat mig mest för, men det ska väl gå det också - har ju klarat mig såhär långt! ;)

Ja detta kommer bli en härlig men späckad helg så får se om jag bloggar mer eller om jag tar allt då vi kommer hem. Har förstått hur jag hade tid att blogga så mycket mner ofta innan och det var ju av samma skäl som lägenheten "alltid" var städad - jag ville undvika pluggandet! ;) Så nu blir det väl en nystart då!?! :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, vi får hoppas att c-uppsatsen leder till mer bloggande ;) Och kanske ett behov av barnvakt någon gång ;)

2010-10-09 @ 22:31:37
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0